יום ראשון, 26 ביולי 2015

בנייה ירוקה מהי?


לכולנו אין ספק כי בנייה ירוקה נעשית יותר ויותר פופולרית כיום. מדובר בשיטת בנייה עם מחשבה לקדימה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. בנייה ירוקה נועדה לעשות את החיים שלנו קלים יותר ובו בזמן לשמור על איכות הסביבה כמה שיותר על מנת ליצור עתיד נקי ובריא יותר לדור שבא אחרינו. עם שיטת בנייה זו ניתן להשתמש באור הטבעי בצורה הרבה יותר יעילה, הרבה יותר פשוט לשמור על טמפרטורה אחידה בתוך הבית ואפילו אפשר לצמצם את צריכת המים.

מהי באמת שיטת הבנייה הירוקה?

בנייה ירוקה היא שיטת בנייה ששמה לעצמה מטרה לשמור על איכות הסביבה ולדאוג לסביבה נעימה ונקייה לאורך שנים כך שגם הילדים שלנו לגדול בצורה שלא פוגעת בזולת. תפיסת עולם זה מתבססת על ניצול מקסימלי של אור טבעי, אסיפת מי גשמים על מנת להשתמש בהם לצרכי השקיה, הפחתת שימוש בכימיקלים וברעלים כאלה או אחרים, שימוש בחומרים טבעיים וכדומה. בנוסף, מדובר בבנייה מהירה יותר מבנייה קונבנציונלית, דבר אשר קורץ להרבה מאוד קבלנים כיום. עוד על מטרת הבנייה הירוקה על פי אינטרקליק.

 יתרונות של בנייה ירוקה על פי שיטת אינטרקליק

אחד היתרונות הבולטים בדירה שנבנתה בשיטה ירוקה היא צמצום בהוצאות של הבית. מאחר ובשיטה הירוקה ניתן לאסוף מי גשמים ומנצלים הרבה מהאור הטבעי, אפשר לצמצם את עלויות החשמל והמים. כידוע לכם, מדובר בהוצאות שוטפות שהן לא זולות בכלל, אם אפשר לצמצם אותם אין ספק כי זה יוכל לחסוך סכום משמעותי כל שנה. בנוסף, כמו שכבר הזכרנו, עם בנייה ירוקה אנחנו שומרים על איכות הסביבה, ואם זה קורה במקביל לשיפור האיכות חיים שלנו, למה לא? כמו כן, בניית דירה או בניין בבנייה ירוקה מקצרת את זמן העבודה באופן ניכר.
לסיכום, לבנייה ירוקה יש הרבה מאוד יתרונות שבאים לידי ביטוי בשמירה על איכות הסביבה, שיפור איכות החיים שלנו ושל הדור שבא אחרינו, משך בנייה קצר יותר וכמובן צמצום ההודעות השוטפות של הבית. אין ספק כי אם אתם מעוניינים להשקיע בדירה חדשה, שיטת הבנייה שלה צריכה להוות שיקול משמעותי בהחלטה שלכם. אם גרמנו לכם לחשוב אז עשינו את שלנו, שיהיו לכם חיים ירוקים. קרא מאמר זה העוסק באיכות חיים אינטרקליק בונים ירוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה