יום רביעי, 29 ביולי 2015

דוגמניות במידות קטנות

כמה פעמים זימזמתם את השיר "הילדה הכי יפה בגן"? כמה פעמים חשבתם שהילד שלכם הכי יפה בגן? ובכן בוא נהיה אמיתיים, המון פעמים. מסתבר שאתם יכולים לעשות מזה כסף. הרבה הורים שלוקחים את המחשבות שלהם צעד אחד קדימה לסוכנות הדוגמנות הקרובה לביתם. במאמר זה נסקור את השאלות המרכזיות הבאות: מי מהילדים בדיוק מתאים? מה נדרש מהילד? יש נתונים מסוימים? ואיך מכינים את הילד הקטן למקרה של אכזבה וסירוב?

כמה פעמים חשבתם שהילד שלכם הוא הכי הכי?
האם בתמונות האחרונות שצילמתם את הפשוש שלכם הוא ייצא ממש מדהים?
עיניים ירוקות, חיוך מהאגדות, כל כך יפה ומקסים שבא לאכול אותו או יותר מדויק, ישירות לפרסומת לחיתולים או אוכל של דגני בוקר! נראה כל כך מושלם, מה רע בקופת חסכון קטנה לילד, ושיגדל יהיה לו כמה שקלים להתחיל את חייו, נכון?
לשאלה זאת יש מספר נתונים שאנחנו צריכים להתייחס אליהם לפני שרצים לסוכנות הדוגמנות.

להלן מספר עובדות:
לא כל הסוכנויות עוסקות בתחום דוגמנות ילדים: בדיוק! כמו שלא כל האצבעות שלנו שוות כך גם לא כל סוכנות הדוגמנות מתעסקות עם קטינים וילדים.

האם קיים מראה מועדף בדוגמנות לילדים?
 בהחלט לא! מסתבר שהמגוון שנדרש הוא גדול ויש מקום לכולם, מכל הסוגים: אסיאתי, בלונדיני, ג'ינג'י וכו'. כל עוד הילד לא ביישן ומשתף פעולה מול המצלמה יש סיכוי גדול שהוא מתאים.
לידיעת ההורים שמחפשים בכוח לדחוף את הילד שלהם לסוכנות על אף התנגדות של הילד: דבר ראשון שהסוכנות בודקת הוא את רצונו האמיתי של הילד ועד כמה הוא מוכן לשתף פעולה.
כאמור אין לאף סוכנות דוגמנות אינטרס לעבוד עם ילד שלא באמת רוצה לעבוד בתעשייה ורק בגלל שההורים דוחפים.

למה?
פשוט מאוד, הסוכנויות המקצועיות כמו אינטרקליק מקפידות לעבוד עם אישורים של משרד העבודה, להקפיד על בדיקות בריאותיות, נסיעות לימי צילומים,  אישורים אלה נועדו להגן על הילדים המשתתפים בימי הצילומים.

מה בדבר אכזבות רבותיי?
כאמור ברוב המקרים בשלבי הסינון הראשוניים הנבחרים ללהק לפרסומת מסוימת יש כ-20 ילדים שמתוכם ייבחר ילד אחד. כבר מראשית האודישנים מכינים את הילד לכך שילד שלא נבחר לא עשה משהו "רע" ופשוט לאותו תפקיד, הדרישה הייתה לילד X  עם שיער Y והוא יוכל להמשיך ולנסות להתקבל לאודישן אחר. מאוד חשוב לא ליצור אנטגוניזם בקרב הילדים שלא נבחרו.

המלצות וטיפים לסיכום
סוכנויות דוגמנים ודוגמניות אינם אוהבות לעבוד עם הורים שדוחפים יתר על המידה את ילדיהם לעסוק במקצוע אם הילדים אינם רוצים בכך. הימנעו מלהכריח את הילד לעסוק בתחום אם אינו מעוניין בכך. יש להקפיד על שעות עבודה מוגדרות מראש ולא להעמיס על הילד. קרא עוד באותו עניין על ילדות שרוצות להתחתן בגיל מוקדם כדוגמניות אינטרקליק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה