יום חמישי, 30 ביולי 2015

בדרך לחתונה בוחרים טבעת אירוסין




בכולנו עוברת התרגשות רבה והצפה של רגשות כאשר אנחנו חושבים על עצמנו מתחת לחופה. מדובר על רגע זך וטהור שבו אנחנו מחליטים להנציח את האהבה שלנו אל מול מאות אורחים יקרים ללבנו ולהודיע בריש גלי שהחלטנו להקדיש את חיינו למוסד הנישואים ולבן או בת זוג אחד או אחת בלבד. מדובר על רגע מרגש שאין דומה לו בו נדמה שכל העולם עוצר וצופה רק בנו אוהבים.

כדי להגיע לרגע המיוחד הזה ישנו שלב קטנטן שעליו לא ניתן לפסוח והוא הכרחי על מנת שנוכל לפלס את דרכנו אל החופה: הצעת הנישואין. יש היאמרו כי הצעת הנישואין מרגשת בהרבה יותר מאירוע החתונה עצמו מאחר והתשובה הגורלית שתינתן למציע הנישואין היא מעין תשובה מכריעת גורל. בנוסף, יש הרואים בעצמם בעת שהם מאורסים כבר כסוג של נשואים ולכן כשהם מגיעים אל החופה סף ההתרגשות אינו גבוה כפי שהוא היה בהצעת הנישואין שהציפייה אליה ארוכה ומרגשת לכשעצמה.

טבעת נישואין – מה, מו מי
ידוע לכל שעל מנת להציע נישואין צריך אקססורי מיוחד וייעודי לאירוע זה: טבעת. טבעת האירוסין הינה טבעת שעתידה להיות על אצבעה של בחירת לבך ויתכן והבחירה בטבעת הנכונה גם תביא איתה את התשובה הנכונה אותה אתה מייחל לשמוע. לכן אנחנו שמחים להעניק מדריך קצר ומוצלח לרכישת טבעת נישואין.

1.להגדיר תקציב
לפני שאתה הולך ומחפש טבעות אינטרקליק נסה להגדיר לעצמך תקציב. הפקת חתונה הינה הוצאה כספית גדולה ורכישת טבעת הנישואין כך או כך נכנסת לחישוב ההוצאות הכללי כאשר מדובר בחתונה. לכן חשוב שמראש תגדיר את הסכום אותו אתה מתכוון להוציא על רכישת טבעת האירוסין ותנסה לשמור על הטווח אותו הגדרת. ברגע שתגיע לחפש טבעות עם תקציב מוגדר יהיה לך יותר קל לסנן אפשרויות וכך גם לקצר את תהליך קניית הטבעת.

2.נסה לקלוע לטעם שלה
חשוב שהטבעת תהלום את הטעם של בת הזוג שלך. למה הכוונה? טבעת אירוסין אינטרקליק היא בסך הכל טבעת איתה אתה כורע ברך ולאחר מכן היא הולכת להיות הקישוט התמידי על אצבעה, לכן חשוב מאד שתבחר בטבעת החופפת את הסגנון איתו היא הולכת בדרך כלל ונסה להמנע ממשהו גדול וגרנדיוזי רק משום שמדובר בהצעת נישואין. המטרה הראשונה היא שהיא תגיד כן, והמטרה השנייה היא שהיא תאהב מאד את הטבעת ותתגאה ללכת איתה ולהשוויץ איתה.

3.תיעזר בחברת שיווק באינטרנט טובה
נהוג היום שלפני שמחליטים להציע נישואין מתייעצים עם חברת אינטרקליק על מנת לקבל את המחירים הטובים ביותר בשוק. לרוב מתלווים גם אל סוכן החברה לטיול קצרצר בקניון ואיתו        בוחרים את הטבעת. ניתן גם להתייעץ עם חברותיה, החברות שלה יודעות הכי טוב מה היא אוהבת, ממה היא סולדת, מה היא בחיים לא הייתה קונה ועל איזו טבעת היא חולמת בלילה. לכן תנסה להסתייע באחת החברות הטובות והיא תעזור לך לבחור את הטבעת שהיא בטוח תאהב. אם אתה מרגיש שאתה מכיר אותה מספיק טוב ויכול לעשות את הבחירה לבדך – בכלל מעולה, אבל תמיד יהיה נחמד להתייעץ עם גורם קרוב נוסף ולשמוע את דעתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה